Dr. Bagdy Emőke ajánlása
Köszönet
Előszó
1. Fejezet: Hétköznapi szokásainktól az Együttműködő, Erőszakmentes Kommunikációig

    1. Út a konfliktustól a szívtől szívig kapcsolatok felé
    2. Szimpátia és antipátia
    3. Empátia: az együttérzés tudatossága
    4. Az Út, amit mindannyian megteszünk…
    5. Kommunikációnk jelentősége
    6. A kommunikáció tükrében
    7. A szabadság és a kapcsolatteremtés bátorsága
    8. Kiállok magamért – én-üzenet, önkifejezés
    9. Empatikus figyelem
    10. Az empatikus figyelem és az én-üzenet összjátéka
    11. Konfliktus vagy összekapcsolódás?
    12. A sakál és a zsiráf
    13. Az EMK ABC-je
    14. A színek jelentése
    15. Néhány egyszerű példa
    16. “Ujjgyakorlatok” és jártasság
    17. Fejlődnek az Érzelmi Intelligencia (EQ) képességei
    18. A másokkal való kapcsolatban kifinomul…

2. Fejezet: ÉLETKEREKÍTŐ JÁTÉKOK ©
Redő Júlia: Előszó a játékokhoz

  1. Játék, tanulás és kommunikáció közösségben
  2. Tévedés és hibázás
  3. Verseny szellem… vagy mégsem?
  4. Hogyan válhat a játék az iskolai tanórák részévé?
  5. Csoport keretek – belső rend
  6. Milyen szempontok támogatják a csoport-kereteket?
  7. A jutalmazásról és a büntetésről
  8. A játékvezető mint játszótárs
  9. Játékvezetői készségek
  10. Javaslataink a játékok sikeres vezetéséhez
  1. Milyen képességek kialakulását és fejlődését szolgálják a játékok?
  1. Milyen élmény pedagógiai módszerek és eszközök jelennek meg a játékokban?
  2. Kinek ajánljuk a játékokat?

Élmény beszámolók

Kik vagyunk?

Marshall B. Rosenberg, az EMK programjának megalkotója, és a nemzetközi szervezet
A SEAL-Hungary Alapítvány
Jónai Éva Hava
Redő Júlia
Bende Rita
Borbély Lívia

Mit kínálunk?
Magyarul megjelent könyvek
További tájékozódási lehetőség